Studiehandleidingen ILO-vakken

Onderwijspraktijk

Februari 2023

Studiehandleiding OP A – Voorjaar 2023 – Master

Studiehandleiding OP A – Voorjaar 2023 – Minor / Module

September 2022

Studiehandleiding OP A – Najaar 2022 – Master

Studiehandleiding OP A – Najaar 2022 – Minor / Module

Studiehandleiding OP B – Najaar 2022 – Master

Studiehandleiding OP B – Najaar 2022 – Minor

Studiehandleiding OP C – Najaar 2022 – Master voltijd, deeltijd en Educatieve Master

Februari 2022

Studiehandleiding OP A – Master – 22F

Studiehandleiding OP A – Minor Educatie – 22F

Studiehandleiding OP B – Master – 22F

Studiehandleiding OP B – Minor Educatie – 22F

Studiehandleiding Professioneel Spreken – voorjaar 2022

Studiehandleiding Intervisie – Voorjaar 2022

Studiehandleiding OP C – Master voltijd deeltijd en eduma v0.1 – Start 21F

 


Vakdidactiek

September 2022

Studiehandleiding Vakdidactiek 1 – najaar 2022

Februari 2022

Studiehandleiding Vakdidactiek 1 – 22F

Studiehandleiding Vakdidactiek 2 – 22F

 


Pedagogiek en Algemene Didactiek

September 2022

Studiehandleiding PAD A – najaar 2022

Februari 2022

Studiehandleiding PAD A – 22F

Studiehandleiding PAD B – 22F

 


Educatief Ontwerpen

September 2022

Studiehandleiding Educatief Ontwerpen – najaar 2022

Februari 2022

Studiehandleiding Educatief Ontwerpen – 22F

 


Keuzevakken

September 2022

Studiehandleiding Intervisie – najaar 2022

Studiehandleiding Leerling-Leerkrachtrelaties – najaar 2022

Studiehandleiding Professioneel Spreken – najaar 2022

Februari 2022

Studiehandleiding Democratie, actualiteit en controverse in de klas – 22F

Studiehandleiding Leerling-Leerkrachtrelaties – 22F

Studiehandleiding Pedagogische Ethiek – 22F

Studiehandleiding Veilig leerklimaat en groepsdynamiek – 22F

 

 

De studiehandleidingen Aan de Slag voor de Klas (ASK)